Agency: BSUR Agency
Account Manager: Nadine Henselijn
Camera: Menno van Dijk (Red Epic)
Assist: Xiomara Gonzàlez
Audio: Wouter Tjarden
Styling: Farida van den Stoom
Visagie & hair: Romy de Borst
Model: Lindsay van Dreumel
Voice Over: Pauline Schenk (Specsavers)
Contactlens specialist: Giovanna van Mechelen
Post/edit: Menno van Dijk

Hoewel lenzen veel gemak en comfort kunnen brengen, durven veel Nederlanders er niet aan te beginnen. Bijna de helft (46 procent) van de brildragers heeft ooit overwogen om lenzen te dragen, maar zag hier uiteindelijk toch vanaf. Voornaamste redenen zijn dat mensen het eng vinden om aan hun ogen te komen (38 procent) en het onhandig vinden omdat ze denken dat het teveel gedoe is en tijd kost (35 procent). Zo blijkt uit representatief onderzoek van Specsavers onder bril- en contactlensdragers. De optiekketen heeft de uitkomsten van het onderzoek gebruikt voor een handig instructiefilmpje voor het dragen van contactlenzen. Hierin wordt onder andere duidelijk uitgelegd hoe je contactlenzen gemakkelijk en hygiënisch in- en uit doet.